Haags Maatschappelijk Steunsysteem is er voor u


Wat is het MSS Den Haag precies en wat kan zij voor u betekenen? Het Maatschappelijk Steunsysteem is een netwerk van personen en organisaties dat ondersteuning biedt aan kwetsbare mensen met psychische en/of psychiatrische problemen, zodat ze zo zelfstandig mogelijk kunnen leven en volwaardig aan de samenleving deelnemen.
Wij kunnen u helpen met bijvoorbeeld de volgende vragen of wensen:

  • Ik wil een hobby oppakken.
  • Ik zoek een maatje.
  • Ik wil een taal of vak leren.
  • Ik ben toe aan werk, wat zijn de mogelijkheden: betaald of onbetaald?
  • Welke sportfaciliteiten zijn er bij mij in de buurt?
  • Ik wil een muziekinstrument leren bespelen en ben op zoek naar    lesmogelijkheden.
  • Waar kan ik een computercursus volgen?
  • Ik wil leren tekenen en/of schilderen, wie kan mij helpen?
  • Wie weet er een goedkoop eetadres voor mij?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Kijk op
www.mssdenhaag.nl of neem contact op met:

Maatschappelijk Steunsysteem Den Haag
Prinsegracht 63
2512 EX Den Haag
088-357 65 42/06-109 35 565
info@mssdenhaag.nl

Geen opmerkingen: