Chillen in café de Vinger? Helemaal niet eng!

Ons redactielid Rishi Mahesh is een avondje op stap gegaan bij ‘Chillen in de Vinger’, om deze uitgaansgelegenheid te testen voor de lezers van de nieuwsbrief. Lees mee met zijn ervaring: “Vlakbij het stadhuis in Den Haag bevindt zich café ‘De Vinger’. Het is even zoeken, maar in de Bagijnestraat is Café ‘De Vinger’ niet te missen. Er staat een groepje mensen buiten te roken. Het voelt toch wel even als een drempel om naar binnen te gaan. Maar eenmaal binnengekomen, na het bestellen van een drankje bij de barvrouw, voel ik me zeer op mijn gemak. De entree is overigens gratis en ik krijg bovendien heerlijke zelfgemaakte soep en een broodje aangeboden. De avond begint rond 17.30 en duurt tot zo’n uur of tien.”

Wees welkom: iedere tweede dinsdag van de maand
“Aan de posters te zien die aan de wand hangen, is deze ontmoetingsplek normaal gesproken een punk-rock café. Maar elke tweede dinsdag van de maand is er een maandelijkse stapavond voor mensen met een GGZ-achtergrond georganiseerd. Er zijn optredens van bands en dj’s, bij voorkeur uit de doelgroep. Het is leuk om hier een keer uit te gaan en te genieten van de muziek.”

Ook chillen?
Wilt u meer weten over deze uitgaansmogelijkheid? Dan kunt u contact opnemen met Petra de Waal via telefoon: 070-3084080 of u mailt naar p.dewaal@reaktgroep.nl. Café de Vinger bevindt zich in de Bagijnestraat 25, Den Haag. 'Chillen in de Vinger' is ook op facebook te vinden. Even op ‘vind ik leuk’ drukken en u wordt op de hoogte gehouden van de muzikale activiteiten. 

Geen opmerkingen: